15:46 | يكشنبه 23 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شاخص کل بورس

رنگ سبز بر قامت شاخص کل در آخرین روز هفته
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۹ هزار و ۵۰۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵۰ واحد کاهش، به رقم ۳۷۶ هزار و ۴۹۶ واحد را به ثبت رساند.
الاکلنگ شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، چهارم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳۳۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۶۳۲ واحد کاهش، به رقم ۳۷۶ هزار و ۵۲۶ واحد را به ثبت رساند.
فلزات اساسی در صدر گروه‌های بورسی
در جریان معاملات امروز (دوشنبه، سوم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۳ هزار و ۶۴۷ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۷ هزار و ۹۲۷ واحد کاهش، به رقم ۳۸۰ هزار و ۱۵۷ واحد را به ثبت رساند.
۷ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (شنبه، یکم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۸ هزار و ۶۸۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۱۸۳ واحد کاهش، به رقم ۳۸۸ هزار و ۷۸ واحد را به ثبت رساند.
افزایش شاخص کل طی مهرماه
ارزش کل معاملات و همچنین حجم کل معاملات بورس اوراق بهادار تهران در یک ماه منتهی به ۳۰ مهر، نسبت به شهریور کاهشی شد؛ این در حالی بود که شاخص کل بورس افزایش ۳.۶ درصدی را به ثبت رساند.
۵ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، بیستم و هشتم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۳ هزار و ۱۲۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۸۲ واحد کاهش، به رقم ۳۹۷ هزار و ۲۶۴ واحد را به ثبت رساند.
شاخص بورس تهران در میانه کانال ۱.۵ میلیون واحدی
در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، بیستم و هفتم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۱۲ هزار و ۵۵۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۳۸۰ واحد افزایش، به رقم ۳۹۸ هزار و ۸۳۴ واحد را به ثبت رساند
فلزات اساسی در صدر معاملات
شاخص کل بورس در پایان معاملات ۲۵ مهر ماه با وجود جهش در ساعات ابتدایی معاملات، با افت ۱۳۰۰ واحدی در ایستگاه ۱.۴ میلیون واحدی نشست.
روی خوش شاخص بورس تهران به رئیس جدید
در جریان معاملات امروز (شنبه، بیستم و چهارم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۴۰ هزار و ۵۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۳۹۶ واحد افزایش، به رقم ۴۰۲ هزار و ۱۷۴ واحد را به ثبت رساند.
حمایت از انبوه سازان روی خطوط تحلیل
نگاهی تکنیکال به وضعیت گروه انبوه‌سازی نشان می‌دهد که در کف حمایتی خود قرار دارد و سهامداران این گروه امید دارند که این کف حمایتی از دست نرود
دنده معکوس شاخص کل نسبت به هفته گذشته
در بورس اوراق بهادار تهران، ارزش کل معاملات در هفته منتهی به ۲۱ مهر، نسبت به هفته پیش از آن کاهشی شد؛ این در حالی است که حجم معاملات افزایش ۱.۸۶ درصدی را به ثبت رسانده است.
۵ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، بیستم و یکم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۸ هزار و ۷۸۹ واحد کاهش، رقم ۳۹۲ هزار و ۷۷۸ واحد را به ثبت رساند.
روز پرنوسان شاخص بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، نوزدهم مهر ماه) بورس تهران، روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت. به طوریکه شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی داشت، کاهشی شد و در نهایت شاخص کل بورس تهران با افزایش یک هزار و ۸۶۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹۲۶ واحد کاهش، رقم ۴۱۳ هزار و ۷۶۰ واحد را به ثبت رساند.
گروه فراورده‌های نفتی در صدر نشست
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، هجدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۰ هزار و ۴۲۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۸۹۷ واحد کاهش، رقم ۴۱۴ هزار و ۶۸۳ واحد را به ثبت رساند.
۶ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز، (شنبه، هفدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۲ هزار و ۲۸۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۶ هزار و ۷۰۵ واحد کاهش، رقم ۴۲۰ هزار و ۵۸۰ واحد را به ثبت رساند.